تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

«رنگ شک» عرب نیا این هفته جلوی دوربین می رود

تصویربرداری مینی سریال «رنگ شک» سه شنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.


تصویربرداری مینی سریال «رنگ شک» به کارگردانی فریبرز عرب نیا سه شنبه هفته جاری در یک خانه مخروبه آغاز خواهد شد و طبق برنامه ریزی ها تولید این پروژه دو ماه تا دو ماه و نیم به طول خواهد انجامید. بخش اعظم تصویربرداری در تهران خواهد بود و قسمت هایی نیز در لواسان مقابل دوربین می رود. منزل پدر رویا، ستاد مبارزه با مواد مخدر، حفاظت - اطلاعات نیروی انتظامی و متروی تهران از جمله لوکیشن‌های آتی این کار است. ضمن اینکه تست گریم نهایی بازیگران اصلی کار طی چند روز گذشته انجام شده است.


آرش مجیدی، شهرزاد کمال‌زاده، صالح میرزاآقایی، معصومه آقاجانی، حمیدرضا هدایتی، امیر مولوی، رضا نوری، پیام لاریان، طوفان مهردادیان و محمدرضا شیرخانلو و (با حضور) شاهرخ فروتنیان، عمار تفتی و شهرام عبدلی همراه با خود عرب نیا بازیگران اصلی این مینی سریال هستند که از این بین عرب نیا، هدایتی و تفتی در روز اول تصویربرداری مقابل دوربین می روند.

«رنگ شک» به نویسندگی فریبرز عرب نیا داستان یک افسر نیروی انتظامی را روایت می‌کند که ماموریت می‌یابد تا وارد یک باند بسیار مخوف مواد مخدر شود. به دلیل فوق سری بودن عملیات تنها یکی از فرماندهان مافوق او از این ماموریت مطلع است و در این راه با مشکلات متعددی مواجه می‌شود.

این کار اولین تجربه سریال سازی عرب نیا محسوب می شود که پیش از این به عنوان بازیگر در مجموعه های تلویزیونی «وکیل»، «مختارنامه» و فیلم های سینمایی «چ»، «پرتقال خونی»، «پنهان» و... ایفای نقش کرده است.

«رنگ شک» در 5 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید می‌شود و سایر عوامل اصلی پشت دوربین آن عبارتند از: مدیر تصویربرداری: حسن اسدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: اکبر نصیری، دستیار دوم کارگردان: ارسطو خوش رزم، مدیر تولید: مهدی بدرلو، صدابردار: علی گراکویی، طراح گریم: محسن موسوی، اجرای گریم: آفرین صادقی، پژمان بنفشه خواه، مدیر تدارکات: پرویز کاظم لو، عکاس: مسعود پاکدل.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد