تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

طنز:مهربونیت قشنگه، دلواپسیت قشنگه

همایش «دلواپسی» برگزار شد. اولش که این خبر را خواندم تصور کردم عده‌ای دور هم جمع شدند از یک آلبومی رونمایی کنند! منتها بعدش فهمیدم که قضیه برگزاری همایشی برای ابراز دلواپسی از سیاست خارجی دولت یازدهم است. منتها چون برگزارکنندگان آدم‌هایی رمانتیک و حساس بودند نامش را دلواپسی گذاشتند. برگزارکنندگان گروهی از طرفداران احمدی‌نژاد مانند  پناهیان، کوچک زاده،  کریمی قدوسی و... هستند. این گروه یک نکته را خیلی خوب بلدند و آن تحرک به صورت هایپر اکتیو و حضور فعال در همه مجامع است. در یک جمع 100 نفره اگر 1 نماینده داشته باشند همان یک نفر سروصدایش از همه بیشتر است. همین چند نفر «هیات منتظران بهار» و «هما (هواداران محمود احمدی‌نژاد)» و... را نیز راه‌اندازی کرده‌اند. با این سرعت تشکیل همایش و تشکل و گروه، باید انتظار تشکیل گروه‌های دیگری را نیز تا شروع انتخابات مجلس و انتخابات ریاست‌جمهوری داشت. احتمال تشکیل گروه‌ها و تشکل‌های زیر نیزوجود دارد.


فاصله‌ها

همایشی برای کاهش فاصله بین مردم و دولت از طریق برگشت محمود احمدی‌نژاد به پاستور!شرکت‎کنندگان: غلامحسین الهام، مهدی کوچک‌زاده، کریمی قدوسی، رسایی و...


کاتالان‌ها

همایش تسلیت به مردم فوتبال‌دوست بارسلون برای درگذشت تیتو و درخواست از محمود احمدی‌نژاد برای حضور در بارسلونا برای مربیگری در فصل بعد!شرکت کنندگان: غلامحسین الهام، فدریکو رسایی، گابریل گارسیا کوچک‌زاده، ایکر کاسیاس و... (اسامی   جهت شباهت با اسپانیایی‌ها تغییر شکل داده‌اند، تا بتوانند خودشان را در قلوب مردم متعهد اسپانیا جا کنند)


هراتی‌ها

به این جهت که انتخابات افغانستان خیلی طول کشیده است و هنوز نتیجه‌اش درست و درمان معلوم نیست. درخواست از محمود احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات افغانستان و یکسره کردن کار برای عبدا... عبدا... و احمد زی.شرکت‌کنندگان در همایش: غلامحسین الهام و...


مونیخ می‌خوامت

در راستای تخصص محمود احمدی‌نژاد در بیرون راندن شرایط از حالت بحرانی به حالت کما! درخواست از محمود احمدی‌نژاد برای مربیگری بایرن مونیخ در فصل بعد.شرکت‌کنندگان همایش: دانیال داوری، بکن بائر و صد البته با حضور نمایشی و حرکات بدون توپ غلامحسین الهام.


تو که عروسکی!

در راستای ازدواج جورج کلونی و کم‌کارتر شدن این بازیگر مطرح و با توجه به هنر بازیگری جناب احمدی‌نژاد درخواست از ایشان برای حضور در هالیوود و ایفای نقش‌های تاثیرگذار!شرکت‌کنندگان: براد پیت، مت دیمون، لئوناردو دی‌کاپریو، غلامحسین الهام و...


نگرانتم

در راستای کاهش بینندگان سریال‌های وطنی و هجوم مردم به سریال‌های خارجی و با توجه به اینکه سریال دولت احمدی‌نژاد یک سریال کمدی، اکشن، جنایی، حادثه‌ای، تخیلی و... بود؛ دعوت از ایشان برای ساخت سریالی با استاندارد دولتش برای جذب بینندگان داخلی.شرکت‌کنندگان: کوزی، گونی، سلطان سلیمان، والتر وایت، شلدون، هاوارد والوویتز، چندلر بینگ، دکتر درک ریموری، اقبال خانوم، نجیب خان، غلامحسین الهام!


عشقم بمون پیشم

همایشی برای تداوم حضور در کنار احمدی‌نژاد.شرکت‌کنندگان: غلامحسین الهام


اگر خاطرتان باشد آقای دلواپس صدا و سیما، محسن حاجیلو بود که دلواپس من بود، دلواپس شما بود، دلواپس همه بود. به نظر می‌رسد اگر محسن حاجیلو و مهدی کوچک‌زاده رقابت را کنار بگذارند و رفاقت کنند، تیم قدرتمندی خواهند داشت.


سعید هوشیار

صفحه طنزانه روزنامه قانون - 14 اردیبهشت 93


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد