تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

آغاز فیلمبرداری «استراحت مطلق» با حضور فرمان آرا در پشت صحنه

فیلم سینمایی «استراحت مطلق» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی روز پنج شنبه کلید خورد. اولین پلان های فیلم با حضور کارگردان پیشکسوت سینمای ایران جلوی دوربین رفت. سعید خانی مجری طرح این پروژه به خبرنگار بانی فیلم گفت: «بابک حمیدیان و فریده فرامرزی اولین بازیگرانی بودند که در لوکیشن پاسداران جلوی دوربین کاهانی رفتند. همزمان با شروع فیلمبرداری شیما منفرد تدوین «استراحت مطلق» را آغاز کرده است.»



رضا عطاران، ترانه علیدوستی، مجید صالحی و امیر شهاب رضویان دیگر بازیگران اصلی این پروژه هستند.


همچنین ابراهیم اشرفی و معین رضا مطلبی (مدیران فیلمبرداری)، سعید ملکان (طراح چهره پردازی)، ناصر انتظاری (صدابردار)، کامران حجاری (مدیر تولید)، فرحناز نادری (طراح صحنه و لباس)، سهیل بیرقی (برنامه ریز) امید جزینی (دستیار اول کارگردان)، جواد سلیمانی(مدیر تدارکات)، بهمن نادیاب (دستیار اول فیلمبردار) و مریم تخت کشیان (عکاس) از جمله عواملی هستند که در این پروژه با کاهانی همکاری می کنند.


این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و فیلمنامه آن را کاهانی و سعید قطبی زاده با همکاری هم نوشته اند. این فیلم برخلاف کارهای قبلی کاهانی یک فیلم پر لوکیشن است و تمام صحنه های آن درتهران فیلمبرداری خواهد شد. این فیلم اواخر سال قبل با عنوان «از هر نظر معمولی» از اداره نظارت و ارزشیابی پروانه ساخت دریافت کرد که بعدا به «استراحت مطلق» تغییر نام داد.


خلاصه داستان: تهران مال توِ مگه!؟




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد