تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

سیف: احمدی نژاد فهرستی از اسامی نزدیکانش منتشر کند

 «آقای احمدی نژاد ابتدا بگوید که نزدیکانش چه کسانی هستند؟ تا ما هم اعلام کنیم که آن ها میان دانه درشتان بدهکار به بانک ها هستند یا خیر».

او با تاکید بر اینکه بهتر است ابتدا معلوم شود نزدیکان آقای احمدی نژاد چه کسانی هستند، گفت:خود آقای احمدی نژاد می داند که نزدیکانش چه کسانی هستند و کدام یک از آن ها میان بدهکاران درشت بانکی هستند اما درخواستشان را کلی مطرح کرده اند و بدون اعلام اسمی ، خواستار آن شده اند ما نظر دهیم چه کسی از میان بدهکاران بانکی از نزدیکان ایشان محسوب می شود.

سیف با طرح این پرسش که آیا تا به حال مشخص شده نزدیکان ایشان چه کسانی هستند؟ ادامه می دهد: بانک مرکزی نمی تواند بنا به اظهار نظر یک فرد،اطلاعات محرمانه اشخاص دیگری را منتشر کند. سیف ادامه می دهد: به طبع بانک مرکزی اطلاعات خودش را به شکل محرمانه به مراجع قضایی می فرستد. کما اینکه ما همین کار را کرده ایم. بنابراین نمی توانیم از قانون عدول و در حق فردی اجحاف کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیم ندارید پاسخ نامه آقای احمدی نژاد را بدهید؟ می گوید: روابط عمومی بانک مرکزی حتما در اطلاعیه ای رسمی پاسخ آقای احمدی نژاد را خواهد داد. همچنین رییس کل بانک مرکزی از اعلام پاسخ صریح به این پرسش که آیا اسامی دانه درشتان بانکی را منتشر می کنید یا خیر؟ خودداری کرد و گفت: مطمئن باشید اطلاعیه بانک مرکزی ، پاسخی درخور به این درخواست خواهد بود .

میزان مطالبات معوق و سررسید گذشته در سال ۱۳۸۴، یعنی زمان روی کار آمدن دولت نهم ، ۶ هزار و ۹۸۲ میلیارد تومان بوده است که در هشت سال تصدی دولت احمدی نژاد با رشد ۱۵۰۰ درصدی به حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان بالغ شده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد