تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

۲۱ شهریور بلیت سینما نیم بها است

مدیرعامل انجمن سینمای جوان در نشست خبری جشنواره تیژ به برگزاری این طرح اشاره کرد و گفت: روز جمعه 21 شهریور مصادف با روز ملی سینما بلیت سینما‌ها نیم بهاء خواهد بود و طرح سلام سینما برای دومین بار در سینماهای سرایر کشور اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا  حبیب ایل‌بیگی مدیرعامل انجمن سینمای جوان درباره طرح «سینما سلام»، گفت: در چند هفته اخیر بحث‌های متعددی در زمینه طرح سینما سلام مطرح شد؛ البته دکتر ایوبی برای نمایش رایگان فیلم در ۲۱ شهریور (روز ملی سینما) اعلام آمادگی کرده بودند و ما نیز بعد از برگزاری یک دوره مراحل آسیب‌شناسی اجرای آن را پشت سر گذاشته‎ایم اما در ادامه بررسی‌ها آقای ایوبی با برگزاری رایگان این طرح مانند گذشته موافق نبودند چراکه ممکن است رایگان شدن سینما به معنای بی‌ارزش بودن آن تلقی شود و اینکه شاید برخی سینما‌ها امکانات لازم برای استقبال از مردم و ازدحامی که ایجاد خواهد شد را نداشته باشند.

وی ادامه داد: استقبال از این طرح به‌قدری از سوی مردم زیاد بود که برخی از سینماداران نتوانستند از پس کنترل جمعیت بر آیند. البته این ازدحام جمعیت در برخی سینما‌ها نیز به‌خوبی کنترل شد. هیچ‌کس انتظار استقبال چنین جمعیتی نداشت و اگر قابل پیش‌بینی بود راهکارهای بیشتری برای برقراری نظم اعمال می‌شد.

ایل بیگی افزود: در بسیاری از شهرهای کوچک مردم برای نخستین بار به سینما رفتند و شوق حضور در سینما در آن‌ها ایجاد شد و مسئولان متوجه کمبود‌هایشان شدند. طرح سلام سینما برای سازمان سینمایی است و امیدواریم اتفاق‌های خوبی در ادامه بیفتد، البته به‌شرط آنکه صاحبان سینما همکاری کنند.

وی توضیح داد: امکان صحبت با تمامی سینماداران را نداشته‌ایم به همین دلیل به سراغ مسئولان صنوف رفتیم تا در صورت همکاری طرح را برای دومین بار اجرایی کنیم. دوستان شورای صنفی با رایگان بودن کامل طرح موافق نیستند و می‌خواهند که نیم‌ب‌ها باشد و ما از آنجا که هدفمان این است که برای سینما آورده‌ای داشته باشیم پیشنهاد آن‌ها را پذیرفتیم.

بنابراین روز جمعه ۲۱ شهریورماه مصادف با روز ملی سینما به خاطر حمایت از سینمای ملی بلیت سینما‌ها نیم بهاء خواهد شد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد