تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

کواکبیان: بنای برخی نمایندگان مخالفت کامل با دولت است

دبیرکل حزب مردم سالاری در واکنش به «دو دو» گفتن تعدادی از نمایندگان هنگام معرفی وزیر پیشنهادی علوم، فناوری و تحقیقات به مجلس شورای اسلامی گفت: بنای برخی از نمایندگان ظاهرا مخالفت کامل با دولت است و بدون ارزیابی عملکرد افراد نظر مخالف خود را اعلام می کنند.

«مصطفی کواکبیان» در گفت و گو با ایرنا افزود: نمایندگان مجلس عملکرد و برنامه های وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری را باید ابتدا بررسی کنند و سپس تصمیم بگیرند.

وی اظهار داشت: اگر تنها به دلیل عضویت یک فرد در حزب و گروهی با صلاحیت وی مخالف شود، اقدام درستی نیست چرا که باید به موضع گیری های وی توجه شود؛ البته عضویت در حزب و تشکلی برای هر نفر امتیاز است.

دبیرکل حزب مردم سالاری همچنین گفت: برخورد برخی نمایندگان منطقی نیست چرا که ابتدا باید برنامه های وزیر پیشنهادی را مطالعه و با وی گفت و گو کنند، سپس نظر خود را اعلام کنند.

کواکبیان با بیان این که دولت نیز باید فعال تر در مجلس حضور داشته باشد، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال من در طرح مربوط به اصلاح قانون احزاب، احساس کردم که این طرح ایرادات زیادی دارد و نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی نوشتم و با نمایندگان نیز گفت و گو کردم که نتیجه آن مسکوت گذاشتن کلیت طرح با رای 132 نماینده بود.

وی ادامه داد: با تعامل فعال دولت و مجلس می توان بسیاری از کارها را پیش برد.

دبیرکل حزب مردم سالاری تصریح کرد: به اعتقاد من در حق رضا فرجی دانا وزیر پیشین علوم ظلم شد چرا که وی 9 ماه دانشگاه ها را با آرامش پیش برد و مشکلی نیز نداشت و اگر برخی با معاونان وی مشکل داشتند، این موضوع قابل حل بود.

کواکبیان افزود: در حال حاضر سه ماه است که یک وزارتخانه بدون وزیر است، امیدواریم مجلس به این شرایط توجه کند و تعامل بهتری با دولت داشته باشد و به «فخرالدین احمدی دانش آشتیانی» رای اعتماد دهد.

وی در ادامه ضمن تشکر از رویکرد حرفه ای خبرگزاری جمهوری اسلامی در پوشش مناسب اخبار احزاب گفت: ایرنا حرفه ای بودن را فدای وابستگی به دولت نمی کند و این رویکرد پس از انتصاب محمد خدادی به سمت مدیرعاملی ایرنا کاملا رعایت شده است.سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان در واکنش به برخی اخبار رسانه ای و اظهارات مقامات در خصوص احتمال تمدید دوباره مذاکرات هسته ای، گفت: هدف اصلی 1+5 دستیابی به توافق نهایی تا 24 نوامبر است اما احتمال تمدید دوباره مذاکرات را نیز منتفی نمی دانیم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد