تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

وزیر ارشاد: کار ما به‌جای سیاست گذاری، پاسخگویی به شبهه‌افکنی‌ها شده

ˈعلی جنتیˈ روز شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های فرهنگی استان سمنان به ایرنا گفت: یکی از کارهای رسمی ما این شده که خبرهای کذبی که دائم تولید می شود را تکذیب کنیم.
 
وی با بیان اینکه برخی در کشور شبهه افکنی و شبهات را القاء می کنند ،تصریح کرد: باید به صورت دائم توضیح دهیم و برای رفع این شبهات روشنگری کنیم.
 
جنتی با اشاره به فعالیت شبکه های مختلف اجتماعی در کشور گفت: دولت با فیلتر کردن شبکه های اجتماعی دارای مخاطب انبوه موافق نیست و این امر نیز امکان پذیر نیست.
 
وی گفت: به هر اندازه فیلتر کنیم به همان اندازه فلیتر شکن و روش های جدید برای رفع فیلتر ایجاد می شود.
 
جنتی گفت: به جای این ،فیلترینگ هوشمند طراحی و اجرایی شده و در مورد شبکه اجتماعی اینساگرام این نوع فیلتر اعمال و تا حدود زیادی نیز موفق بوده است.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر ایجاد و توسعه شبکه های اجتماعی ملی و داخلی گفت: در این خصوص نیز کارهای خوبی انجام شده که امیدواریم با توسعه این شبکه ها که میزبانی آنها در داخل است شبکه های ملی اطلاعات در داخل ایجاد و فعال شود.
 
جنتی ایجاد این شبکه ها را نافی شبکه های اینترنت بین المللی ندانست و اظهار داشت: در حال حاضر در ایران 9 میلیون شهروند عضو شبکه وایبر و بین چهار تا چهار میلیون و 500 هزار نفر عضو سایر شبکه های اجتماعی هستند.
 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف شرکت در همایش دو سالانه کتاب و نیز بررسی مسایل و برنامه های فرهنگی هنری استان به سمنان سفر کرده است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد