تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

نوبخت: در شورای عالی امنیت ملی مصوبه‌ای برای ممنوع‌التصویری افراد نداشته‌ایم

سخنگوی دولت با تأکید بر اینکه «سخنرانی‌اش در حزب اعتدال و توسعه به دلیل دبیرکلی این حزب بوده است»، اظهار کرد: ممکن است انتخابات مجلس سوژه فکری برخی باشد ولی دولت آنقدر درگیر و گرفتار است که نمی‌تواند به این موضوعات اهمیت دهد.

سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران، در پاسخ به سؤال خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره موضع دولت درخصوص ممنوع البیانی و ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات اظهار کرد: سخنگوی قوه قضاییه شخصیت قانون‌مندی است و حتما با استناد قانونی چنین موضوعی را بیان می‌کند. من هم عضو شورای عالی امنیت ملی هستم ولی به خاطر ندارم که در شورا این مصوبه را داشته باشیم. مسئله مطرح شده مرتبط با سخنگوی قوه قضاییه است و حتما مصوبه‌ای یا حکمی در این رابطه وجود دارد ما هم با اعتماد به سخنگوی قوه قضاییه این موضوع را همین طور تلقی می‌کنیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگر آنا، درباره فعالیت وی در حزب اعتدال و توسعه و انتقادات برخی از نمایندگان مجلس گفت: نمی‌دانم چه اقدامی صورت گرفته که چنین واکنش‌هایی را در بر داشته است. جوانان حزب اعتدال و توسعه همایشی را برگزار کردند و از من دعوت به عمل آوردند و بنده به عنوان آخرین سخنران چند دقیقه در این همایش سخنرانی کردم و موضوع سخنرانی‌ام مسائل کشور بود. ممکن است انتخابات مجلس سوژه فکری برخی باشد ولی دولت آنقدر درگیر و گرفتار است که نمی‌تواند به این موضوعات اهمیت دهد.

وی افزود: جوانان حزب اعتدال و توسعه به دلیل اینکه بنده دبیرکل این حزب هستم و زمانی جز مؤسسان آن بودم مرا به همایش این حزب دعوت کردند و قرار شد کانون جوانان فعالیت‌های سیاسی خود را در چارچوب قانون آغاز کنند.

سخنگوی دولت گفت: من برای نمایندگان مجلس که همکاران پیشین من بودند، احترام زیادی قائلم ولی متأسفانه اظهار نظرهایی را می‌شنوم که درست نیست. باید حواسمان جمع باشد تا حرف‌های خلاف قانون نگوییم. هر چیز را می‌توان بیان کرد اما باید به عواقب قانونی موضوعات مطرح شده فکر کنیم.

وی درباره اینکه آقای مرعشی موضوع ورود به انتخابات دولت را مطرح کرده است، گفت: آقای مرعشی اطلاعات نادرستی را داده است و سخنگوی اعتدال و توسعه فرد دیگری است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد