تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

«عصبانی نیستم!» تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره‌ی فیلم «برلین»

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» ساخته‌ی رضا درمیشیان به عنوان تنها نماینده سینمای ایران برای حضور در شصت و چهارمین جشنواره فیلم «برلین» انتخاب شد.


جشنواره فیلم برلین از ١٧ تا ٢٧ بهمن ماه در کشور آلمان برگزار می‌شود و پذیرای این فیلم جدید ایرانی در بخش «پانوراما» خواهد بود.


فیلم اجتماعی «عصبانی نیستم!» داستان دو جوان به نام‌های نوید و ستاره است که در تهران زندگی می‌کنند.باران کوثری نقش ستاره و نوید محمدزاده نقش نوید را بازی می کند و تعداد زیادی از بازیگران تئاتر آن‌ها را همراهی می‌کند.این فیلم همچنین برای بخش «سودای سیمرغ» جشنواره‌ی فیلم فجر انتخاب شده است.



فیلمبرداری «عصبانی نیستم!» پنج‌شنبه 24 مرداد آغاز و پس از 52 جلسه فیلمبرداری 19 مهر در سکوت خبری به پایان رسید.تمام صحنه‌های این فیلم مستقل در تهران و در بیش از 60 لوکیشن مختلف از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطه تهران صورت گرفته است.



دست‌اندرکاران «عصبانی نیستم!» معتقد که این فیلم از تولیدات مستقل سینمای ایران است؛ «سینمای مستقل به این معنی که برای ساخت این فیلم از هیچ نهاد، سازمان ، مرکز، موسسه، ارگان، شبکه، بنیاد دولتی و غیر دولتی هزینه، وام و کمک هزینه ای دریافت نشده است.»




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد