تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

تمام هر چه که...

هر چیزی که هست ولی انگار نیست!

سوال مطهری درباره حصر و اتفاقات بند 350 اوین به صحن علنی مجلس می‌آید

سوال علی مطهری از وزیر دادگستری در مورد حصر خانگی میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی و همچنین حادثه بند 350 زندان اوین به صحن علنی مجلس می آید.


علی مطهری در گفت وگو با ایسنا، درباره طرح سوال خود از وزیر دادگستری در جلسه روز گذشته(سه شنبه) کمیسیون قضایی مجلس اظهار کرد: سوال من یکی درباره ادامه حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی بدون حکم قضایی و بر خلاف قانون اساسی بود و دیگر درباره حادثه بند 350 زندان اوین بود که چرا اطلاع رسانی کافی صورت نگرفت و گزارش کامل و مستندی به مردم ارائه نشد و در نتیجه اخبار رسانه های خارجی موجب تشویش اذهان عمومی شد.


وی با بیان اینکه از پاسخ های وزیر در این رابطه قانع نشده، گفت که هر دو سوال باید در صحن علنی مجلس مطرح شود.


نظرات 4 + ارسال نظر
del@ جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:54

در مورد علی مطهری ، آخرین جمله رو بگم ...
خوشحالم علی مطهری این حرف ها رو میزنه و نه افرادی مثله زاکانی و رسایی

از هم مصاحبتی با شما ، لذت بردم و امیدوارم متقابل بوده باشد ...
اگر دوست دارید ؛ در فرصتهای بعدی ،مزاحم خواهم شد ؟!

همچنین ... حتما . خوشحال شدم

del@ پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:12

سلام و صبحتون بخیر ..

من به شخصه قبول دارم تاریخ در حال تکرار شدن هست و حرف شما هم درسته که هر زمان و حتی مکانی مقتضیات خودش رو داره ولی دوستان میگویند تاریخ طلحه و زبیر و شمر ی داره که برای حضرت علی جنگیدن و بعد برگشتن و ...
قضیه علی بهشتی نگاه یک طرفه دوستان هست به اینکه یا با مایی یا بر بر ما و نیمه پر یا خالی رو دیدنه ..

در مورد حصر هم ؛ اصلا محاکمه بشن .. بعدش چی ؟
بعد مدتی آزاد میشن که تبدیل میشن به نوری زاد و یا تو زندان میمیرن که میشن سمبل ... پس به نظرم اینا غصه بعدش رو میخورن ، کاری کردن که توش موندن .

در مورد علی مطهری

احساس میکنم ، مثله سوپاپ اطمینان هستن یعنی نظام بعد از سی و اندی سال ، فهمیده یکی خودی بعضی حرفها رو بزنه ، بهتر از اینه که نوری زاده و سازگارا { چند سال قبل } و { الان } نوری زاد بزنن و به نظرم اگرم این طور باشه زرنگی کردن و باید زودتر از اینها ، یک جوال دوز برای خودشون پیدا میکردن
{ سوزن کارساز نیست }

سلام . در مورد مطهری به نظرم بیشتر از اونکه حرفاش از جایی و اتاق فکری ناشی بشه نظر ها و دغدغه های خودشه ... و در این مورد که حرفایی رو میزنه مطهری که خیلی ها زدن و الان هزینه دادن بابت حرفهاشون ولی مطهری همون حرفا رو میزنه و اتفاقی نمیفته ... این تناقض داره... شاید هم حرف شما در مورد سوپاپ اطمینان صادق باشه ... در هر صورت رفتارها متناقضه ... دقیقا سر یه دوراهی موندن و نمیدونن کدوم راه رو برن ... مابین محاکمه و رفع حصر فعلا که حصر غیر قانونی رو انتخاب کردن... حصر سه ساله و اندی رو دیگه ندیده بودیم که به لطف مصلحت سنجیهای نا بجا دیدیم ...

del@ چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 23:17

بله ، به قول معروف هم نیمه پر لیوان و هم نیمه خالی لیوان رو دید و نه اون طرفی که مصلحت و یا نفع طرف هست رو پشت سرهم تکرار کرد و تاکید ورزید و مخالف نظرات رو کوبید و نادان فرض کرد .

ولی مطمینا یه فرقی بین علی مطهری و علیرضا بهشتی { پسر شهید بهشتی } هست که علیرضا ، تلویحا پسر مالک اشتر میتونه بشه { سریال مختار رو اگه دیده باشید ؛ متوجه منظورم میشید } و علی منقد منتقدان میشه ... !؟

در راستا ، زندانی بودن رهبران ف*تنه ، زندانی بودنشون هم فایده ای برای نظام نداره ؛ به نظرم ؛ اگر یک روزی آنها در زندان فوت کنن ؛ قهرمان خواهند شد و برای نظام قوز بالای قوز خواهد شد . نظرتون چیه ؟؟

طبیعتا هیچ دو آدمی مثل هم نیستن ... از این مشابهت سازی های تاریخی اصلا من بشخصه خوشم نمیاد چون هر زمانه و زمانی شرایط و اقتضائات خودشو داره و مطلق دیدن اینجور چیزا نا بجاست ... بحث سر قهرمان شدن یا نشدن نیست الاب بحث اینه بدون محاکمه و هیچ چیزی سه سال و اندی ادامه دار شده و این برخلاف هر دین و مسلکی و حتی نوع برخورد با مخالف یا منتقدی هست ... بحث بیشتر اینه که خودشونم موندن که چطور موضوع رو حل کنن و هی کش میدن...!

del@ چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:20

سلام

تنِش میخواره ؟؟
به نظرت ، حرفاش در چارچوب نظام و از بالا خط گرفته نیست ؛ یعنی بهش میگن این
حرفها رو بزنه تا فضا رو آماده کنه؟!

آخه چقد لاریجانی ها هواش رو دارن ؟؟

نظرتتون چیه ؟؟

سلام . حق قانونی نماینده هست که سوال بپرسه ... حالا از چی دیگه بسته به تحلیل و دیدگاه خودشه ... پر بیراه هم نمیگه یا زنگی زنگ یا رومی روم ....در مورد سوالهای شما هم من نظری ندارم چون از رو حدس و گمان سعی میکنم نظر ندم . مطمئن باشید فضای باز و گفت و گو به نفع همه ست ... شاید به نفع یه عده ای که میخوان آگاهی نباشه تا منافع خودشون رو بتونن بهش برسن نباشه ...
باید اینو با تمام وجود درک کنیم که تو جامعه نظرات و دیدگاهها متفاوته . هر چی بر خلاف نظر ما نبود نباید با برچسب زدن کار رو پیش برد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد